بیرجند

جستجو RSS نسخه انگلیسی اخبار
جمعه
1397/05/26



آزمون استخدامی 97
دفتر مقام معظم رهبری
ریاست جمهوری
وزارت نیرو
شرکت مهندسی
سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات
خدمات الکترونیکی
خدمات الکترونیکی
جشنواره پشتیبان آب
پیام رسان سروش

صفحه اول       مرکز سامانه ارتباطات مردمی 122

شرح وظایف مربوط به رئیس مرکز ارتباط مردمی 122 (استانی)

- هماهنگی با معاونت ها و سایر بخش ها جهت برنامه ریزی و رفع مشکلات احتمالی.
- تهیه گزارشات روزانه، ماهیانه، فصلی، شش ماهه و سالیانه جهت ارائه به مدیریت وذینفعان شرکت با رعایت طبقه بندی و تجزیه و تحلیل گزارشات.
- پیگیری و هماهنگی مرکز با سایر مراکز و سامانه های نهادهای خدماتی جهت رفع حوادث در سطح شهرهای استان (برق، مخابرات، شهرداری، رهنمایی و رانندگی و...)
- پیگیری امکان دسترسی مستمر و سریع مرکز با سایر حوزه های تخصصی شرکت و بالعکس به منظور تبادل اطلاعات و ارائه خدمات.
- پیگیری اعلام حوادث، شکایات، قطعی، افت فشار، مشکل کیفیت و کلیه خدمات قابل ارائه بصورت غیر حضوری.
- تهیه و تحلیل گزارشات آماری به منظور نظارت کیفی، حفظ و ارتقای بهره‌وری.
- نظارت بر روند اقدامات و پیگیری ارائه خدمات تا حصول نتیجه و کسب بازخورد از مشتریان به منظور افزایش سطح کیفی خدمات و افزایش رضایتمندی.
- تدوین ساختار متناسب با نیاز روز مشتریان (تبدیل صدای مردم به الزامات و فرآیندهای درون سازمان)
- برنامه ریزی جهت امکان استفاده از تمام کانال های ارتباطی از قبیل تلفن، پیامک، فاکس، رایانه، پرتال و...
- تداوم ارتباط با واحدهای ذیربط و رهگیری ثبت اطلاعات مربوط به روند کار و پیگیری تاخیرات احتمالی در مراحل انجام کار با هماهنگی و تعریف شاخص های کاری هر حوزه.
- تعامل وهماهنگی با حوزه های شرکت جهت تدوین فرآیندهای دریافت، پاسخگویی، ثبت، انعکاس و تحلیل مشکلات و مسائل رسیده به مرکز.
- آشنایی با روند خدمات و قوانین شرکت در حوزه های مرتبط و انعکاس به اپراتورها و پرسنل زیر مجموعه جهت امکان پاسخگویی مناسب به مشکلات و مسائل منعکس شده از سوی شهروندان.
- آشنایی با فرآیند پردازش اطلاعات ثبت شده در سیستم.
- آشنایی با ساختار و وظایف حوزه مدیریت بحران و پدافند غیر عامل و تعامل مناسب با دبیرخانه کمیته مدیریت بحران.
- آشنایی با مقررات و دستورالعمل های مدیریت بحران و پدافند غیر عامل و اطلاع رسانی به موقع به مسئولین ذیربط در صورت وقوع شرایط اضطراری.
- برنامه ریزی و تنظیم شیفت های کاری پرسنل و اپرتورهای زیر مجموعه جهت امکان پاسخگویی مناسب به تناسب حجم کار با استفاه از سوابق قبلی.
- پيگيري و اطمينان از صحت عملکرد سيستم (بررسي فايل هاي صوتي ذخيره شده، گزارش هاي سيستم )
- تهيه نسخه پشتيبان از سيستم و کنترل صحت  فايل هاي تهيه شده.
- اعلام مشکلات سيستم به دفتر آمار و فناوري اطلاعات و پيگيري رفع مشکل  تا حصول نتيجه .
- تسلط بر عملکرد نرم افزار و نظارت بر عملکرد اپراتورها و آموزش ناوبري نرم افزار  به اپراتورها به صوت مستمر.
- اهتمام بر توسعه و تکمیل بانک اطلاعاتی GIS و استفاده از داده های حاصله از رفع حوادث، نوسازی و نصب انشعابات با تعویض کنتور و عملیات اطلاح شبکه برای بروز رسانی بانک اطلاعاتی GIS
- دریافت فایل بدهی مشترکین و نظارت بر وصول مطالبات از مشترکینی که واحدهای امداد و حوادث ارائه خدمت می‌نمایند.
 


تعداد بازدید این صفحه :1458
تاریخ انتشار صفحه : 1396/09/25

نظر سنجی

نظر شما در رابطه با این سایت چه می باشد؟
عالی          خوب          متوسط          ضعیف         



Power by : RAAKCMS